fredag 27 januari 2012

Fengur/hundtidning

Tja longerade Fengur idag men jag hadde inte träns utan hadde bara tyglar på en grimma(hade träns igår och förrgår eftersom jag försöker få honom lugn nog att rida)för han tuggar på bettet och det är sjukt irriterande men iallafall.
Så jag bara satt på honom i typ fem minuter då han var lugn,men han har börjat att flytta sig ifrån mig när jag ska sitta upp och han låter mig typ inte sätta upp stigbyglarna .Mamma sa iallafall att hon skulle se på imorgon men vi får väl se hur det går med det...

Han är faktiskt mycket lugnare utan bett förresten eller så tycker
jag bara det för att det är så sjukt störande att höra honom tugga på bettet hela tiden

HÄRLIGA HUND
jag läser härliga hund och fastän jag inte prenumererar så köper jag den varje månad.
För er som inte vet så är härliga hund en hundtidning där det står om allt som har med hundar att göra som t.ex. olika ''hundjobb'' som tullhund och så vidare
och om roliga händeler som hundar som ätit upp dyra diamanter ochså vidare

Men iallafall så har jag just fått den nya och ska läsa den nu så bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar